Cerazette

Jestem w trakcie drugiego opakowania cerazette pod koniec pierwszego zaczęła się miesiączka , obecnie biorę juz ósmą tabletkę z drugiego opakowania a plamienie się utrzymuje . Czy to normalne i jak długo to może trwać .Nie jestem matką karmiąca , lekarz zalecił mi te tabletki z powodu podwyższonej prolaktyny .W związku z prolaktyną też biorę tabletki Bromergon. Wcześniej miałam mocne miesiączki ta jest słaba ale tak długo trwa . Proszę o odpowiedź .
W założeniu w trakcie przyjmowania Cerazette nie powinno być żadnych krwawień także miesiączkowych. Bardzo często niestety ten preparat daje plamienia nawet przez większą część opakowania. Ja zawsze na poczatku terapii zachęcam do 2 - 3 opakowań, potem sytuacja może się unormować - jeśli nie to ten lek nie jest dla Pani. Sławek Warzęchowski PS. Bromergon jest dobrym lekiem do zmniejszenia poziomu prolaktyny. Nie rozumiem chyba pomysłu łączenia go z Cerazette. Jesli planuje Pani ciązę to czemu ma służyc tabletka antykoncepcyjna ?


Dziękuje za wyjaśnienie . Ja już nie planuję ciąży mam dwoje dzieci . Bromergon lekarz przepisał mi poniewaz pojawił się u mnie mleczko w piersiach pomimo , że juz od kilku miesięcy nie karmię zrobiłam wynik i okazało się , że mam podwyższoną prolaktynę .

Więcej informacji znajdziesz na